• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Flexkontot - Swish, ingen UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Ferratum - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Skatteåterbäring godkänd betalplan

Lester

Kunnig medlem
Poäng: 177
Blev medlem
8 Oktober 2021
Meddelanden
149
Mottagna reaktioner
58
Poäng
177
hur ligger du till nu ?
Förslag skuldsanering och hur mycket mina fordringsägare ska få av mig .53% av 1000009kr.Jag godkände detta .Detta var 8/1.Skulle dom svara inom 2 veckor dvs senast 22/1.Jag har inte hört ngt.Ingen aning hur processen fortsätter.Inget avslag ännu det är positivt. Ju längre processen tar tror jag mina chanser ökar
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Lasseman

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 10 387
Moderator
Årets medlem
Årets mest kunniga
Blev medlem
25 Juli 2014
Meddelanden
27 939
Mottagna reaktioner
13 595
Poäng
10 387
Förslag skuldsanering och hur mycket mina fordringsägare ska få av mig .53% av 1000009kr.Jag godkände detta .Detta var 8/1.Skulle dom svara inom 2 veckor dvs senast 22/1.Jag har inte hört ngt.Ingen aning hur processen fortsätter.Inget avslag ännu det är positivt. Ju längre processen tar tror jag mina chanser ökar
Det är nog torrare än så, det väntas på delgivningar.
 

Insatt

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 307
En av våra mest kunniga
Blev medlem
28 November 2021
Meddelanden
3 076
Mottagna reaktioner
1 967
Poäng
1 307
Man gör det för att överleva! Jag är ett levande exempel på att hade jag inte försökt fördröja betalningsförelägganden och fixat och trixat med kvitton och datum och räknat dagar i kalendern och gud vet vad så hade jag inte kommit så långt som jag faktiskt gjort och det utan några som helst skuldsaldon hos Kf. Inte heller har det gått så långt som till TR. Jag är tacksam för detta för annars hade jag med största sannolikhet sjunkit djupare i skuldhålet.
Kan inte heller se att det skulle vara olagligt eller omoraliskt. Men det kan bero på att jag sitter på andra sidan "skrivbordet" än vad du och andra som stör sig på detta tillvägagångssätt gör. Som sagt, alla sätt är bra utom de dåliga.
Jag sitter inte på någon sida av skrivbordet.
Menade bara på att man å ena sidan önskar snabb delgivning, å andra sidan är det helt ok att dra ut på delgivning så länge det bara är möjligt.
 

Myra

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 5 137
Moderator
Årets mest hjälpsamma
Blev medlem
30 Juni 2015
Meddelanden
11 299
Mottagna reaktioner
7 557
Poäng
5 137
Jag sitter inte på någon sida av skrivbordet.
Menade bara på att man å ena sidan önskar snabb delgivning, å andra sidan är det helt ok att dra ut på delgivning så länge det bara är möjligt.
Vad bra!
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp